تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740669
شناسه : 3740669
تاریخ :
ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار نیازمند حضور خبرنگاران است اقتصاد ایران: سنندج_دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان با صدور پیامی اعلام کرد: ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار نیازمند حضور پرشور خبرنگاران در چرخه پرسشگری و پاسخگویی مطالبات جامعه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگاران اعلام کرد: هفدهم مرداد هر سال آغاز سال جدید کنشگران رسانه‌های جمعی است و در سرزمین هنر و فرهنگ، ارتقا شاخص‌های توسعه پایدار نیازمند حضور پرشور خبرنگاران در چرخه پرسشگری و پاسخگویی مطالبات جامعه به عنوان رکن آگاهی بخش بوده و هست.

در این پیام آمده است؛ با نگاهی به سیر رسانه در دو دهه اخیر کردستان آنچه موجب غرور و افتخار هست حضور جوهر جوانی و غیرت خبرنگار کردستانی در میدان خدمت است و در گستره‌ای فراتر از کسوت خبرنگاری به مثابه یک رسانه مؤثر اجتماعی در فضای مجازی که دنیای امروز را تسخیر نموده به زیبایی نقش کارآمد خویش را ایفا می‌نماید.

این پیام می‌افزاید: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در دور جدید فعالیت خویش بر تدوین پیش‌نویس سند برش استانی نظام جامع رسانه‌ای کشور تاکید ویژه‌ای کرده و تحقق این سند کاربردی را حضور آحاد خبرنگاران در ترسیم این چشم انداز و نقشه راه می‌داند.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان در این پیام اضافه کرده است؛ برخود لازم می‌دانیم روز خبرنگار را به همه کنشگران رسانه در کردستان تبریک عرض نموده و از همه مردم شریف کردستان که حافظان فرهنگ عمومی در همه احوال بوده و هستند خواستار گسترش پویش مردمی توسعه رسانه با حمایت از پایگاه‌های خبری، نشریات محلی در غنا بخشیدن به محتوا و انعکاس مطالبات خویش با قلم متعهد خبرنگاران ساعی این سرزمین سرشار از صفا و وفاداری باشند.

این پیام افزوده است: در پایان خبرنگاران کردستان را سفیران پیام آور صلح، انسانیت و توسعه مانا و پایا می‌دانیم که همواره خویشتن خویش را وقف جامعه می‌کنند.