تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740668
شناسه : 3740668
تاریخ :
خبرنگاران داشته‌ها و دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی می‌کند اقتصاد ایران: زنجان-مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده، عزت ایجاد می‌کنند و داشته‌ها و دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن بیگدلی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه استان در سالن شهید شهریاری صدا و سیما با بیان اینکه امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده، عزت ایجاد می‌کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی‌دهند، گفت: رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند با انتشار اخبار کاذب مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند و رسانه‌ها در این زمینه پای کار بوده و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به رسانه‌های معاند با انتشار اخبار جعلی و کذب همواره در تلاش باری بدینی مردم نسبت به نظام بوده اند، ادامه داد: رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند با انتشار اخبار کاذب مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.

بیگدلی افزود: امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده، عزت ایجاد می‌کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی‌دهند و داشته‌ها و دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه رسانه‌های متعهد در داخل کشور در این زمینه پای کار بوده و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند، گفت: امروزه رسانه‌ها عزت و تحول ایجاد می‌کنند و نیز داشته‌های نظام را معرفی کرده و اجازه قضاوت ناعادلانه را به شبکه‌های معاند نمی‌دهند.