تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740627
شناسه : 3740627
تاریخ :
نام آوران رودسر مقابل ملوان بندر انزلی به پیروزی رسید اقتصاد ایران: رودسر -در هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان گیلان تیم نام آوران رودسر ۲ بر صفر برابر ملوان ب بندر انزلی به پیروزی رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نام آوران رودسر و ملوان ب بندر انزلی که عصر روز سه شنبه در استادیوم شهید قاسمی رودسر و با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته پر طرفدار ورزشی برگزار شد تیم نام آوران رودسر میهمان خود را شکست داد تا در نخستین هفته از لیگ برتر قدم مستحکمی بردارد.

دو تیم در نیمه اول بازی محتاطانه‌ای را آغاز کردند و بیشتر دقایق توپ و بازی در میانه میدان در جریان بود هر چند در همین نیمه دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما دروازه‌ها تا پایان نیمه نخست بسته باقی ماند.

اما با شروع نیمه دوم هر دو تیم انگیزه تهاجمی برای رسیدن به گل پیش گرفتند که عملکرد میزبان به مراتب بهتر از حریف بود و در دقیقه ۵۹ این تیم تیم نام آوران بود که به گل اول رسید.

این گل از روی یک ضربه ایستگاهی که بازیکن خلاق و ارزشمند نام آوران حسین محمدی روی دروازه حریف ارسال کرد با ضربه تماشایی و بدور از دسترس دروازه بان ملوان بندر انزلی به ثمر رسید.

زننده این گل عرفان عشوری بود تا با این گل شادی به اردوی تیم بیاورد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۶۸ باز هم این میزبان بود که اندوخته خود را دو برابر کرد و توپ ارسالی از جناح راست روی دروازه ملوان بندر انزلی را محمد رضا احمدی با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

تیم میهمان پس از دریافت گل، تا حدودی فشار روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما نتوانستند دروازه میزبان را با خطر جدی مواجه کنند و این بازی سر انجام با برتری دو بر صفر نام آوران رودسر به پایان رسید.

رضا فضایلی مربی تیم فوتبال ملوان ب بندر انزلی پس از پایان بازی گفت: تلاش ما بر این بود تا از خلأهای موجود در تیم حریف به گل برسیم اما موفق نشدیم و میزبان از موقعیت‌هایی که به دست آورد نهایت استفاده را کرد.

اسحق خادم زاده سرمربی تیم فوتبال نام آوران رودسر هم پس از پایان بازی تصریح کرد: در نیمه اول هم بهتر از حریف ظاهر شدیم اما به گل نرسیدیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که در سیستم تیم ایجاد کردیم دو بار به گل رسیدیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

در لیگ برتر فوتبال جوانان گیلان ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.