تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3740555
شناسه : 3740555
تاریخ :
کلیات اساسنامه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصویب شد اقتصاد ایران: سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز، کلیات اساسنامه فراکسیون به رأی اعضا گذاشته شد و در نهایت کلیات به تصویب و فراکسیون وارد جزئیات این اساسنامه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدای این جلسه، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری توصیه‌هایی را مطرح کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه ۶ نفر از اعضای فراکسیون درباره کلیات اساسنامه و مسائل روز کشور مواردی را مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ادامه این جلسه، کلیات اساسنامه فراکسیون به رأی اعضا گذاشته شد و در نهایت کلیات به تصویب و فراکسیون وارد جزئیات این اساسنامه شد.

وی با اشاره به بررسی جزئیات اساسنامه فراکسیون در جلسه مذکور، ادامه داد: در جلسه مذکور بخشی از جزئیات اساسنامه فراکسیون به تصویب رسید و مابقی آن به جلسه بعدی فراکسیون موکول شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه بعدی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در روزهای آتی برگزار خواهد شد.