تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740536
شناسه : 3740536
تاریخ :
ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر سمنان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر همزمان با نوزدهم مرداد ماه در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی هلال احمر سمنان با بیان اینکه شعب جمعیت هلال احمر استان سمنان آماده برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر است، تاکید کرد: مرحله نخست انتخابات مجامع عمومی و بازرسان روز جمعه ۱۹ مردادماه در شهرستان‌های گرمسار، دامغان، شاهرود، سمنان، سرخه، مهدیشهر، آرادن و میامی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مجامع از بین نامزدهایی که توسط اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان انتخاب می‌شوند، چهار نفر به عنوان شورای اصلی شهرستان، دو نفر علی البدل، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر دیگر نیز بازرس علی البدل انتخاب خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: شرایط شرکت کنندگان در انتخابات جمعیت هلال احمر تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل ۱۸ سال تمام و داشتن شش ماه سابقه عضویت داوطلبی در هلال احمر است.

درخشان تاکید کرد: ۹۰ نفر نامزد در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بر اساس شرایط عمومی، اختصاصی و عمومی مندرج در آئین نامه برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که پس از بررسی‌های انجام شده مورد تأیید قرار گرفت که لیست آن از سوی هیأت نظارت این دوره از انتخابات هلال احمر اعلام شد.

وی با بیان اینکه از ۹۰ نفر تأیید صلاحیت شده ۷۱ نفر نامزد شورای اجرایی و ۱۹ نفر نیز نامزد بازرس در این دوره از انتخابات جمعیت هلال احمر استان سمنان هستند، افزود: از ساعت ۸ صبح (۱۳ مردادماه) لغایت هشت عصر چهارشنبه ۱۷ مردادماه کاندیدها می‌توانند فرایند تبلیغات خود را آغاز و انجام دهند. همچنین مشخصات و برنامه‌های همه نامزدهای بازرسی و اجرایی در شعب تهیه و نصب شده است تا داوطلبان با توجه به بیوگرافی‌ها و اطلاعات کافی به کاندیدهای منتخبی خود رأی دهند.