تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3740505
شناسه : 3740505
تاریخ :
جنگنده های اسرائیلی چندبار دیوار صوتی را بر فراز بیروت شکستند اقتصاد ایران: منابع لبنانی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی چند بار دیوار صوتی را بر فراز پایتخت این کشور شکستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع لبنانی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی دیوار صوتی را بر فراز بیروت پایتخت این کشور شکستند.

این منابع اعلام کردند که جنگنده های اسرائیلی چند بار این کار را انجام داده اند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین درغزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت شانزده به وقت محلی امروز سه شنبه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در بلندی های ابودجاج در نزدیکی پادگان زرعیت هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.