تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740487
شناسه : 3740487
تاریخ :
ساختار صنفی قوی برای تئاتر اصفهان ایجاد شود اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: ظرفیت‌های خوبی در تئاتر اصفهان وجود دارد و از این رو حضور فعالانه‌تر اهالی تئاتر برای ایجاد ساختار قوی صنفی در تئاتر اصفهان امری ضروری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید نیلی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت تئاتر در شهر اصفهان اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در تئاتر اصفهان وجود دارد و از این رو حضور فعالانه‌تر اهالی تئاتر برای ایجاد ساختار قوی صنفی در تئاتر اصفهان امری ضروری است.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات موجود در حوزه تئاتر کشور ناشی از فرایندهای اداری و دستورالعمل‌هایی است که در سال‌های دور نوشته شده و امروز نیاز به بازنگری دارد که در این خصوص کار گروه تخصصی برای آن شکل گرفته است.

اداره ارشاد مدیریت فرشچیان را عهده دار شد

همچنین رضا دهقانی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به مسائل و حواشی مدیریتی که در خصوص مجتمع فرشچیان هنرمندان مطرح کردند، به منظور تسهیل در خدمات هر چه شایسته به هنرمندان شهر اصفهان، قرارداد پیمانکار مجتمع فرشچیان فسخ و اداره کل به صورت مسقیم آن را مدیریت خواهد کرد.

شهرام نوشیر، مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی نیز در ادامه این جلسه به تبئین و تشریح ساختار کانون تخصصی تئاتر خیابانی و مزایائی که در ایجاد رویه رو به رشد گروه‌های تئاتر خیابانی خواهد داشت پرداخت و گفت: رویه قانونی انتخاب موقت مدیر کانون تئاتر خیابانی استان اصفهان در ۲ دوره کوتاه ٣ ماهه مصوب شد.

وی گفت: در بهمن ماه ١۴٠٣ انتخابات رسمی برای تعیین مدیر تئاتر خیابانی استان اصفهان توسط اهالی تئاتر برگزار خواهد شد.