تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3740378
شناسه : 3740378
تاریخ :
سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان می شود اقتصاد ایران: عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل شرکت پارس خودرو از تحویل به موقع خودرو سهند به خریداران براساس برنامه های فروش خبر داد و گفت: نخستین سری از تعهدات این خودرو از هفته آینده تحویل خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، شهریار طهماسبی  گفت: مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، محصول سهند که توسط متخصصان و مهندسان پارس خودرو طراحی و تکوین شده، در موعد زمانی مقرر به تولید انبوه رسیده و از هفته آینده، فرایند تحویل نخستین سری از این محصول به خریداران آغاز خواهد شد.

وی افزود: تولید انبوه خودرو سهند از اردیبهشت ماه امسال در پارس خودرو آغاز شده و این شرکت علیرغم وجود مشکلات ناشی از محدودیت های تحریمی و کمبود نقدینگی، نسبت به ایفای به موقع تعهدات خود و تحویل خودروهای مشتریان اقدام می کند.

مدیر پروژه خودرو سهند با اشاره به تلاش مدیریت ارشد پارس خودرو در تامین به موقع قالب های پلیمری قطعات این خودرو، تصریح کرد: با تلاش مدیریت مجموعه امکان تولید انبوه خودرو پیش از موعد تحویل فراهم شد تا این شرکت بتواند به تعهدات خود عمل کند.

طهماسبی با بیان این که پارس خودرو پس از سال ها با محصول برند خود به بازار بازگشت، گفت: پارس خودرو قصد دارد تا پایان سال، بیش از 30 هزار خودرو سهند را با برند اختصاصی خود و در 6 تیپ مختلف با گیربکس دستی و اتوماتیک و همچنین دوگانه سوز تولید کرده و تحویل مشتریان دهد.