تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740370
شناسه : 3740370
تاریخ :
اجرای حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» اقتصاد ایران: کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از اجرای حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنیت سرهنگ پاسدار «نادر بیرامی» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا کریمی بعد از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در آبان سال ۱۴۰۱ در جریان یکی از تجمعات غیرقانونی در شهرستان صحنه عده‌ای با شعارهای هنجارشکنانه این تجمع را به حاشیه و اغتشاش کشاندند و زمینه درگیری با نیروهای حافظ امنیت را به وجود آوردند.

وی افزود: در این درگیری سرهنگ بیرامی که برای ایجاد امنیت و حفظ نظم در محل حضور داشتند، بدون اینکه حتی از سلاح استفاده کنند مورد حمله افرادی قرار گرفتند و با ضربات چاقو به شهادت رسیدند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: ضاربین شهید بیرامی مسئول اطلاعات شهرستان صحنه پس از شناسایی دستگیر و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شد.

کرمی تأکید کرد: با تشکیل پرونده قضائی، پس از تحقیقات قانونی و تأیید شهادت ایشان با ضربات وارده توسط سلاح سرد از سوی پزشکی قانونی بر این اساس اقدام به صدور رأی شد.

وی ادامه داد: پس از طی تشریفات قانونی و قطعیت رأی حکم قصاص نفس قاتل این شهید بزرگوار صبح امروز سه شنبه در محل زندان مرکزی کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.