تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740353
شناسه : 3740353
تاریخ :
اعزام ۱۷۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه به مرز خسروی اقتصاد ایران: کرمانشاه- شهردار کرمانشاه با اشاره به آغاز عملیات جابجایی زائرین در مرز خسروی ۱۷۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه به مرز خسروی اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی ظهر سه شنبه در حاشیه آئین بدرقه ناوگان اتوبوسرانی و آغاز عملیات جابجایی زائرین در مرز خسروی که با حضور مدیران و مسئولین استانی در سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آغاز این عملیات از امروز یا اعزام ۱۷۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفته که از این تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس مربوط بخش دولتی و خصوصی ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه و مابقی از سازمان‌های اتوبوسرانی استان‌های معین شامل شهرداری همدان و کرج بوده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های حمل و نقل مسافری با هدف جابه جایی و ایجاد رفاه حال زائران آماده سازی و اعزام شده‌اند، افزود: در همین راستای با توجه به نیاز زائران برای تردد در مرز خسروی ۴۰ دستگاه خودرو «ون» نیز با همین هدف و خدمت به زائران اباعبدالله در مرز خسروی مستقر شدند.

شهردار کرمانشاه خدمت به زائران را افتخاری برای مجموعه شهرداری دانست و تصریح کرد: با توجه به احتمال افزایش تردد زائران امسال برای ایام اربعین ۳۰۰ نیروی شهرداری و سازمان حمل‌ونقل و مسافر کرمانشاه در مرز خسروی ارائه خدمت و جابه جایی زائران در مرز خسروی را خواهند داد.

نوروزی در پایان با تاکید بر اینکه شهرداری تهران و استان‌های معین، شامل همدان و کرج نیز امور نظافت و جمع آوری تولیدات زباله را در مرز خسروی بر عهده خواهند داشت، بیان کرد: با توجه به اعزام ناوگان انوبوسرانی باز حمل و نقل مسافران در کرمانشاه برای مدت زمان اربعین در شهر کرمانشاه بر دوش تاکسیرانی خواهد بود.