تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740344
شناسه : 3740344
تاریخ :
مدرسه شهید رئیسی در آذربایجان شرقی افتتاح شد اقتصاد ایران: تبریز-مدرسه ۱۲ کلاسه شهید آیت الله رئیسی در شهر سهند آذربایجان شرقی افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور روز سه شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید آیت الله رئیسی در شهر سهند آذربایجان شرقی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: برای ما سخت و غیرقابل باور است که در مدرسه‌ای به نام شهید رئیسی برنامه افتتاح داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه از رهاوردهای سفرهای پربرکت شهید جمهور و از محل اعتبارات ارزی و مصوبات سفر، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت تکمیل شده است، افزود: در آذربایجان شرقی تعداد یکهزار و ۳۸۰ کلاس درس در دولت سیزدهم تقدیم دانش آموزان شد و مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز استان نیز ساماندهی شد.

خان محمدی با بیان این‌که تمامی این فعالیت‌ها با حضور میدانی و عملیاتی شهید رئیسی انجام شده است، گفت: تعداد ۲۰ مدرسه نیز در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود که از رهاوردهای سفر شهید رئیسی است‌.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: تعداد زیادی مدرسه به نام شهید رئیسی در سطح کشور آغاز شده است و تا مهر افتتاح می‌شود و مدرسه امروز نیز نخستین مدرسه به نام ایشان در استان است.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی، مکتبی در خدمت به مردم دارد که باید با این نامگذاری‌ها، این مکتب را احیا کرد تا ذکر و یاد شهید فراموش شود.