تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740340
شناسه : 3740340
تاریخ :
برگزاری اردوی راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار است اقتصاد ایران: سنندج_استاندار کردستان گفت: برگزاری اردوهای کاروان راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان اثرگذار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از خادمین و دست اندرکاران راهیان نور استان با عنوان تجلی اخلاص اظهار کرد: بهره گیری از فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است و هرچقدر برعمر با برکت انقلاب افزوده می‌شود بیشتر متوجه می‌شویم که باید از فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: شناخت از فرهنگ دفاع مقدس به عنوان معدن متعالی اسلامی و ایرانی نیاز جامعه ما است.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما در همه زمینه‌ها از جمله تقابل با جهان استکبار، فرهنگ اخلاص، فرهنگ خدمت و دوری از مظاهر دنیا می‌توانیم از فرهنگ دفاع مقدس بهره ببریم، افزود: باید نسل جوان امروز که دفاع مقدس را درک نکرده است نیز با این فرهنگ آشنا شود تا اتفاقات آن زمان را بفهمد و درک کرده و در آینده از آن الگوبرداری کند.

زارعی کوشا تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی در عرصه معرفی دفاع مقدس به نسل جوان اثرگذاری بالایی برای همه ما دارد، بنابراین باید اعتقادی روی آن کار شود.

وی با ابراز خوشحالی از برگزاری اردوی راهیان نور در کردستان گفت: این استان با وجود همه کمبودها و محدودیت‌ها، در این سال‌ها تدارک و پشتیبانی خوبی در زمینه کاروان‌های راهیان نور داشته و جزو استان‌های برتر بوده ایم و امیدواریم این مسیر با توفیقات بیشتر استمرار داشته باشد.