تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740314
شناسه : 3740314
تاریخ :
یادمان‌های دفاع مقدس نماد ایثار و فداکاری رزمندگان است اقتصاد ایران: سنندج_نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یادمان‌های دفاع مقدس نمادی از فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر سه شنبه در همایش تجلی اخلاص اظهار کرد: یادمان‌های شهدا نماد فداکاری رزمندگان محسوب می‌شود و رسیدگی به این یادمان‌ها باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای سر و سامان دادن به وضعیت یادمان‌های شهدا نباید منتظر ابلاغیه و بخشنامه باشیم بلکه باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد تا بتواند فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی به جامعه منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کرد، افزود: امروز باید ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم تا بدانند که برای حفظ این آب و خاک چه تلاش‌ها و مشقت‌هایی متحمل شده اند.

حجت الاسلام پورذهبی خدمت به شهدا را عامل ترویج ایثار و شهادت در جامعه خواند و بیان کرد: باید همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور حرکت مؤثری در معرفی تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و جوان جامعه است و باید بدون در نظر گرفتن بخشنامه و ابلاغیه به وضعیت یادمان‌های دفاع مقدس که در اردوهای راهیان نور مورد بازدید قرار می‌گیرد رسیدگی شود.

در این مراسم از خادمان و دست اندرکاران راهیان نور استان کردستان تجلیل شد.