تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3740305
شناسه : 3740305
تاریخ :
خبرنگاران متعهد راهنمای راستین جامعه هستند اقتصاد ایران: رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خبرنگار احیاگر فرهنگ کار و تلاش و راهنمای راستین برای جامعه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، ۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» (آیه ۱، سوره قلم)
نون؛ سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند

امروزه خبررسانی به‌موقع و درست یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین اموری است که می‌تواند برای اجتماع، سیاست، اقتصاد و فرهنگ نقش مهم و کلیدی ایفا نماید و حتی پایه و مبنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای مسئولان قرار گیرد.

این مهم وقتی ارزش واقعی خود را پیدا می‌کند که با هدف الهی و دیدگاه توحیدی و صداقت عجین گردد؛ به عبارتی خبرنگار وقتی به هدف والای خود می‌رسد که دین‌داری، خدامحوری و انسان‌دوستی را سرلوحه کار و افعال خویش قرار دهد و احیاگر فرهنگ کار و تلاش و راهنمای راستین برای همه باشد و خبر را آن‌طور که هست و باید باشد، تنظیم نماید که بحمدالله خبرنگاران ما در اکثر رسانه‌ها و جراید با تعهد هستند؛ کما اینکه بسیاری از خبرنگارانی که در جبهه‌های نبرد بودند، متعهدانه و مشتاقانه خبرهای مستند و واقعی را مخابره می‌نمودند و در این راه حتی جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در پایان روز خبرنگار را بر عموم خبرنگاران، گزارشگران و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عبدالعلی گواهی
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح