تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740296
شناسه : 3740296
تاریخ :
نداجا رشت قهرمان مسابقات فوتسال نیروی دریایی ارتش شد اقتصاد ایران: رشت- مسابقات فوتسال یادواره شهدای اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با قهرمانی حوزه مرکزی ستاد نداجا در رشت پایان یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور امیر دریادار دوم یعقوب سلیمی جانشین اداره عقیدتی سیاسی نداجا، اختتامیه مسابقات فوتسال عقیدتی سیاسی های مناطق مرکزی و شمالی نیروی دریایی ارتش، در سالن ملوان جوان رشت برگزار شد.

در این مراسم «امیر دریادار دوم سلیمی» جانشین اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات اظهار کرد: ورزش ترویج اخلاق و منش و ایثار است.

وی افزود: حضرت علی (ع) بزرگمرد جهان اسلام و بهترین الگو برای نهادینه سازی منش پهلوانی در ورزش است.

سلیمی بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان عقیدتی سیاسی ایجاد انگیزه بین کارکنان، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان است. هر چقدر کارکنان شاداب‌تر، بانشاط‌تر و سلامت‌تر باشند، رضایت مندی شغلی و بهره وری کاری آنان بیشتر خواهد بود.

«امیر دریادار دوم منصور لشنی» فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) ضمن خیرمقدم به ورزشکاران بیان کرد: تعمیم و گسترش ورزش و ایجاد انگیزه و تحرک در یک فرد نظامی ضرورت به شمار می‌رود و حضور در مسابقات ورزشی موجب حفظ و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی کارکنان و افزایش سطح بهره‌وری و هم‌افزایی کارکنان می‌شود و با شرکت در رقابت‌های ورزشی علاوه بر ایجاد توان رزمی، باعث ایجاد دوستی، همدلی و اتحاد بیشتر می‌شود.

«حجت الاسلام موسوی» رئیس عقیدتی سیاسی این مرکز نیز اظهار کرد: ورزش سلامت جامعه را بیمه می‌کند، همچنین ورزش یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از تهاجمات دشمن در زمینه‌های فرهنگی می‌باشد.

ورزش جمعی با ایجاد روحیه شور و نشاط در بین خانواده‌ها و کارکنان به ایجاد انگیزه در بین جامعه می‌تواند بسیار کمک کند و باعث رشد و تعالی جامعه در بعد جسمی و روحی شود که مصون شدن در برابر هرگونه تهدید داخلی و خارجی را به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است، مسابقات فوتسال یادواره شهدای اداره عقیدتی سیاسی نداجا با شرکت ۵ تیم از عقیدتی سیاسی های مناطق حوزه مرکزی و شمالی نیروی دریایی ارتش به میزبانی رشت طی سه روز برگزار و در پایان این رویداد ورزشی تیم‌های حوزه مرکزی ستاد نداجا تهران مقام اول، آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت مقام دوم و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی مقام سوم را از آن خود کردند.