تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740294
شناسه : 3740294
تاریخ :
روایت آذربایجان از تاکیدات رهبر انقلاب است اقتصاد ایران: تبریز-رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: در چند سال اخیر دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب؛ ایشان تاکید ویژه برای روایت آذربایجان توسط اهل فن دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید ناصر، در نشست پژوهشی "نسبت مشروطه و ما" در جریان سلسله برنامه‌های حوزه هنری به مناسبت گرامیداشت هفته مشروطه اظهار کرد: در یک و نیم سال گذشته حوزه هنری استان کارهای ویژه خود را در مساله روایت آذربایجان گذاشته است.

وی با بیان اینکه در دیدارهای چند سال گذشته مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب تاکید بیانات ایشان روی روایت آذربایجان است، گفت: ایشان چندین سال است که روایت آذربایجان را مورد تاکید ویژه قرار داده و از اهل فن برای روایت آذربایجان دعوت کردند.

رئیس حوزه هنری با اشاره بر اینکه مشروطه یکی از شاخصه‌های مهم روایت آذربایجان است، گفت: روایت مشروطه آذربایجان کامل نیست و باید در این خصوص کارهای بزرگ‌تری انجام گیرد که البته حوزه هنری استان با قدرت وارد عمل شده و سوژه‌های مبسوطی تعیین کرده است که در ماه‌های آینده تبدیل به محتوا در قالب‌های مختلف هنر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به تاریخ مشروطه افتخار می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که محور هنر را ضمیمه کارهای خود قرار دهیم.

ناصر یادآور شد: از تولیدات ویژه حوزه هنری با محتوای مشروطه در هفته مشروطه رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه همچنین از رونمایی اثر تصویری "آذربایجان قهرمانلاری" کاری از هنرمند تبریزی محمد یاقوتی و نماهنگ «جان ایران» خبر داد.