تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740266
شناسه : 3740266
تاریخ :
نمایشگاه خوشه‌های کسب و کار سمنان راه اندازی شد اقتصاد ایران: سمنان- نمایشگاه توانمندی های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه بزرگ خوشه‌های کسب و کار استان سمنان ظهر سه شنبه با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در فرهنگسرای کومش سمنان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه قرار است که در طول دو روز آخرین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوشه‌های صنعتی استان سمنان را در بخش‌های مختلف در معرض دید علاقمندان، صنعتگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بگذارد.

عموم مردم نیز می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این نمایشگاه از امروز تا هجدهم مرداد ماه میزبان علاقمندان در فرهنگسرای کومش سمنان خواهد بود.

محمد رضا صادقی با بیان اینکه آخرین توانمندی‌های خوشه‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان در این رویداد به نمایش گذاشته شده است، تاکید کرد: سفال و سرامیک، نان شیرمال، فرش و دست بافت و… در زمره خوشه‌های حاضر در این رویداد هستند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز مهمان این نمایشگاه است، گفت: توانمندسازی خدمات کسب و کار یکی از مهمترین محورها و اهداف این نمایشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، خوشه‌های صنعتی به گروه‌های هم راستای تولیدی می‌گویند که در یک رسته فعالیت داشته و یک خوشه صنعتی و تولیدی را تشکیل می‌دهند شبیه شهرک‌های صنعتی تخصصی با این تفاوت که تولیدگران واقع در یک خوشه در یک نقطه می‌توانند فعالیت نداشته باشند.