تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740253
شناسه : 3740253
تاریخ :
سهم صفر درصدی بودجه فرهنگی اربعین قابل توجیه نیست اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: سهم صفر درصدی بودجه فرهنگی اربعین قابل توجیه نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر سه شنبه در همایش مبلغین اربعین با انتقاد از وضعیت تقسیم بودجه دراربعین گفت: تکمیل زیرساخت‌های اربعین ضرورتی اجتناب ناپذیراست و به گفته مسئولان امر، هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومانی درحوزه زیرساخت‌های اربعین صورت گرفته است، این هزینه‌ها وقتی مثمر ثمر خواهد بود که بعد دیگر اربعین که همان بعد فرهنگی، که در واقع بعد اصلی اربعین است، در اولویت بودجه ریزی باشد.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به سهم صفر درصدی بودجه فرهنگی در اربعین، از فضای خالی ازشعارهای اربعینی (بنرها، بیلبورد ها…) در مسیر ایلام به شهرستان مهران حاکم است یاد کرد و افزود: از مهمترین دغدغه‌های ما در اربعین تخصیص بودجه فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به رایزنی خود با، میر احمدی رئیس ستاد اربعین و وزیر کشور که به مهران آمدند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تا این لحظه هیچکدام از وعده‌ها عملی نشده‌اند، و زائرین عتبات عالیات در حال مشاهده فضایی هستند که به فضای اربعینی شباهتی ندارد.