تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3740244
شناسه : 3740244
تاریخ :
روایت شهادت دو برادر فلسطینی در سنگر خانه پدری اقتصاد ایران: همام حشاش، از رزمندگان گردانهای قسام، شاخه نظامی حماس که در جریان عملیات ضدصهیونیستی موفق به کشتن یک نظامی اسرائیلی و زخمی کردن ۱۷ نفر دیگر شده بود، در جریان محاصره منزل پدری در جنین، واقع در کرانه باختری همراه با برادرش به شهادت رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از جدیدترین جنایات خود پس از ناکامی در بازداشت «همام حشاش»، از رزمندگان گردان های قسام، شاخه نظامی حماس در کرانه باختری، وی را به همراه برادرش حارث در داخل خانه پدری شان در شهر جنین به شهادت رساندند.

 

.

 

همام حشاش به همراه همرزم شهیدش، «نضال العامر»، از رزمندگان گردان های الاقصی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین چندی پیش موفق به اجرای عملیات مشترک ضدصهیونیستی شدند که در جریان آن یک نظامی اسرائیلی کشته و 17 نفر دیگر زخمی شدند.

این شهید فلسطینی در آخرین لحظات پیش از شهادت با ارسال پیامی ویدئویی برای خانواده اش از آنها وداع کرد و به نبرد با دشمن صهیونیستی تا آخرین قطره خون ادامه داد.

مادر شهید حشاش در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در کرانه باختری  با تشریح لحظات وداع با فرزندش پس از محاصره منزل  توسط نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی می گوید: پنجره را باز کردم دیدم نیروهای ویژه اسرائیلی اطراف خانه را محاصره کرده‌اند؛ هنوز لباسم را نپوشیده بودم که با بلندگو صدا زنند خانه توسط نیروهای ویژه در محاصره است؛ همام حشاش خودت را تسلیم کن، تو تحت تعقیب نیروهای اسرائیلی هستی تو در قتل سربازان اسرائیلی دست داشتی، یا خودت را تسلیم کن یا خانه را بر سرت خراب می کنیم.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کرانه باختری , اردوگاه جنین , گردان‌های عزالدین قسام , فلسطین ,

مادر این شهید مقاومت فلسطین در ادامه افزود: نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از بقیه اعضای خانواده درخواست کردند تا از خانه خارج شوند. من در زمان خروج از فرزندم خواستم تا خود را تسلیم کند، اما او گفت: حتی اگر شهید شوم، هرگز خود را تسلیم صهیونیست‌ها نخواهم کرد.

یکی از برادران این رزمنده مقاومت فلسطین نیز با اشاره به جزئیات عملیات صهیونیست‌ها برای بازداشت برادرش گفت: نیروهای ویژه اسرائیلی برای عادی سازی و عدم شک و حساسیت همسایگان با خودرویی مشابه خودروی پدرمان در محل حاضر شدند تا کسی متوجه حضور آنها در اطراف منزل ما نشود.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کرانه باختری , اردوگاه جنین , گردان‌های عزالدین قسام , فلسطین ,

او می افزاید: نیروهای ویژه اسرائیلی از 10 تا 15 پهپاد تصویربرداری، انتحاری و مسلح برای به شهادت رساندن برادرم در محل استفاده کردند. همام از حملات دو پهپاد نخست جان سالم به در برد اما در نهایت پهپاد سوم او را مجروح کرد.

در جریان این یورش نظامیان صهیونیستی به خانه این خانواده فلسطینی در جنین، حارث، یکی از برادران همام حشاش نیز به شهادت رسید.



ترور برادران حشاش به دست نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در شرایطی است که همزمان با تشدید حملات هوایی و پهپادی ارتش اسرائیل در جنین و رصد شدید تحرکات جوانان مقاومت فلسطینی توسط صهیونیست‌ها، گروه های مقاومت فلسطینی در حال آماده‌سازی خود برای اجرای ضدحملات جدید علیه نظامیان صهیونیست در سراسر کرانه باختری هستند.

انتهای پیام/