تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740195
شناسه : 3740195
تاریخ :
نهضت مدرسه سازی مشهد را در تابستان نیز ادامه می‌دهیم اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد گفت: نهضت مدرسه سازی را در تابستان و در کل ایام سال آن قدر ادامه خواهیم داد تا این موضوع اشباع و مدیران هیچ تقاضایی برای مدرسه سازی نداشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار، محسن داوری ظهر سه شنبه در افتتاحیه کارگاه هنرستان امیر کبیر تبادکان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: خداوند این گونه رقم زد که باید خونی ریخته شود و این خون چنان موجی ایجاد می‌کند که دشمن لحظه‌ای قرار نداشته باشد و رژیم صهیونیستی در قبال این خطایی که انجام داده است آرام و قرار ندارد و جبهه مقاومت گام‌های استواری را با اقتدار بر می دارد و به وعده الهی که پیروزی مظلومان بر استکبار است افتخار می‌کنیم.

فرماندار مشهد بیان کرد: نگاه کشور به مدرسه سازی و توجه به نسل‌های آینده ساز از روزهای ابتدایی انقلاب ما، محکم‌تر، مقتدرتر و با توان بیشتر است و این حاصل کادرسازی و پرورش فرزندانی است که امروز دارند نقش آفرینی می‌کنند و قطعاً در آینده هم فرزندانی که امروز در این مدارس تحصیل خواهند کرد برای جامعه مؤثر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با آسیب‌شناسی که اتفاق افتاده ما باید مؤثرتر شیوه تحصیل را تغییر دهیم و کتبی به دانش آموزان تدریس کنیم که این کتب آیا در آینده خواهد توانست کمکمان کند یا نه.

داوری افزود: امروز باور ما بر این است که در کنار آموزش‌های تئوری، باید مهارت‌هایی به دانش آموزانمان یاد دهیم که آینده این مملکت ما را با این مهارت‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌ها بهتر از گذشته به خصوص در حوزه تولید و تکنولوژی مؤثر باشند.

فرماندار مشهد اظهار کرد: آموزش و پرورش تبادکان جمعیت بسیار بالا و اثرگذار و نخبه دارد و دارد و «عبدالهی» مدیر توانمند آموزش و پرورش تبادکان به همراه همکاران نوسازی مدارس، به صورت انقلابی و مجاهدانه نهضت مدرسه سازی را پیگیری و ادامه می‌دهند که جای تشکر و تقدیر دارد.

وی افزود: نهضت مدرسه سازی را در تابستان و در کل ایام سال آن قدر ادامه خواهیم داد تا مدرسه سازی اشباع شود و مدیران هیچ تقاضایی برای مدرسه سازی نداشته باشند.

داوری ضمن تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: از خبرنگاران که ما را در سه شنبه‌های افتتاح همراهی کردند و همچنین بخشدار و روابط عمومی فرمانداری که در این مهم ما را یاری کردند نیز تشکر می‌کنم.