تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740181
شناسه : 3740181
تاریخ :
خبرنگاران نماد حریت و آزادگی هستند اقتصاد ایران: ساری- رییس مجمع نمایندگان مازندران از خبرنگاران به عنوان نماد حریت و آزادگی تلاشگران جبهه جنگ نرم یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاجی پور در پیامی ۱۷ مرداد را روز تجلی اراده‌های پرشکوه روایتگران صادق و بی ادعای عرصه خبر دانست و افزود: خبرنگاران نماد حریت و آزادگی تلاشگران جبهه جنگ نرم وعاشقان عرصه سترگ آگاهی بخشی جامعه هستند که دل در گرو اعتلای همه جانبه میهن عزیزمان دارند و در این راه پرمشقت نام نیک از خود به یادگار گذاشتند.

در ادامه آورده است: شهید محمود صارمی سمبل خبرنگار متعهد و انقلابی بود که با نثارجان خویش در مزار شریف افغانستان این عرصه تعالی بخش را به الگوی درخشان اراده‌های پرتوان ایمانی در سپهر دانایی واطلاع رسانی تبدیل کرد.

اینجانب با گرامیداشت روز خبرنگار و نام و یاد شهیدان عالی مقام عرصه اطلاع رسانی و تبریک این روز خجسته به همه خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر در پهندشت ایران اسلامی بویژه دیار علویان، اعتلای همه جانبه میهن عزیزمان و تعالی آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.