تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3740177
شناسه : 3740177
تاریخ :
محسن‌نژاد به دیدار رده‌بندی رسید/ دومین فرصت کشتی برای مدال برنز اقتصاد ایران: مهدی محسن نژاد ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان مقابل حریف کوبایی پیروز میدان شد و به مرحله رده بندی رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی و یازدهمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، مهدی محسن نژاد از ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه امروز در مرحله شانس مجدد روی تشک رفت، محسن‌نژاد در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد؛ پس از آن در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر و با امتیاز عالی «عبدالکریم فرگات» از الجزایر را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب «کنیچیرو فومیتا»، نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)، نقره (۲۰۲۳) و برنز (۲۰۲۲) جهان از ژاپن شد.

با توجه به اینکه کشتی‌گیر ژاپنی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد «شارشنبیکوف» از قرقیزستان گذشت و فینالیست شد، محسن‌نژاد برای ادامه کار و کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها حضور پیدا کرد. او در گروه بازنده‌ها به مصاف دآرماس از کوبا رفت که با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز میدان شد و جواز حضور در مرحله رده‌بندی را به دست آورد.

محسن نژاد در مسابقه رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف «شارشنبیکوف» خواهد رفت. این مسابقات امشب ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.