تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740170
شناسه : 3740170
تاریخ :
۱۰۱ هزار نفر از استان اصفهان در سامانه سماح ثبت نام کردند اقتصاد ایران: اصفهان-مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ۱۰۱ هزار نفر اصفهانی در سامانه سماح ثبت نام کردند که اغلب آنها مرز مهران را برای ورود به عراق انتخاب کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام حسین اژدری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اعزام زائران برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار کرد: تاکنون ۱۰۱ هزار نفر در سامانه سماح از استان اصفهان ثبت نام کردند.

وی افزود: این افراد به محض ورود به سامانه سماح امکان انتخاب بیمه که سه نوع است را دارند و بسته به نوع بیمه آنها به همان اندازه میزان خدمات متغیر است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: معمولاً در کل کشور بر اساس تعداد ثبت نامی‌ها حدود ۶۰ درصد آقایان و ۴۰ درصد خانم‌ها هستند و اعزام آنها برای سفر اربعین اکنون آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاریخ سفر را نیز می‌توانند در سامانه سماح مشخص کنند، گفت: در واقع از همان زمان آغاز سفر نیز می‌توانند خدمات جانبی را دریافت کنند.

حجت الاسلام اژدری خاطر نشان کرد: انتخاب نوع سفر نیز به صورت زمینی اتوبوس، ماشین شخصی و پروازی امکانپذیر است و اغلب از اصفهان به سمت مرز مهران حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سفر حج تمتع امسال یک نفر فوتی آقا از اصفهان بوده است، گفت: البته این آقا عمل قلب باز قلب داشتند.