تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3740150
شناسه : 3740150
تاریخ :
شهرداری تبریز همچنان از مهندسان ایرانی اتوبوس تحویل می‌گیرد اما زاکانی هنوز نگاهش به خارجی‌ها است اقتصاد ایران: عصر خودرو- شهرداری تبریز قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری( قابل افزایش تا ۱۵۰ دستگاه ) را با شرکت خودروسازی اسنا ( عضو گروه بهمن ) منعقد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر خودرو»، بخش اول اتوبوس ها به تعداد بیست دستگاه و با رنگ آبی هفته اول مرداد توسط شرکت خودروسازی اسنا تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز شد و 30 دستگاه تا آخر مرداد و الباقی در ماه های آینده تولید و تحویل خواهد شد.

گفتنی است اتوبوس های تولیدی شرکت اسنا  از آخرین استانداردهای بین المللی و ملی برخوردارند و از لحاظ آلایندگی دارای استاندارد یورو 5 EEV  هستند.

قریب به 100 دستگاه اتوبوس های دو کابین و 100 دستگاه اتوبوس های تک کابین اسنا از سال های قبل در شهر تبریز برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود.

مدیر عامل اسنا اعلام کرد که این شرکت با همت مدیران و مهندسین و کارگران زحمتکش ایرانی آمادگی دارد هر گونه نیازمندی شهر تبریز به انواع اتوبوسهای دیزلی و حتی برقی را تولید و تأمین نماید و هیچگونه محدودیتی ندارد، فقط لازم است مدیران شهری همت کرده ،برای رفاه حال مردم و ارتقاء کمی و کیفی حمل و نقل عمومی به توانمندی  شرکت های داخلی اعتماد کرده و از تولید داخلی حمایت کنند.

تولید اتوبوس در شرکت خودروسازی اسنا صنعت قطعه سازی کشور را هم فعال تر ‌و موجب اشتغال و تولید بیشتر خواهد شد.