تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3740036
شناسه : 3740036
تاریخ :
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامیان صهیونیست اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با موشک‌های ضد زره خود یک پایگاه استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک آویویم واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را مورد اصابت قرار داد. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، مقاومت اسلامی لبنان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی آویویم واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را با سلاح‌های مناسب مورد اصابت مستقیم قرار داده است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد که این عملیات واکنشی به تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوبی لبنان و منازل شهروندان بی‌گناه و همچنین حمایت از ملت پایدار و مقاومت فلسطین در غزه و پشتیبانی از محور مقاومت است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که یک موشک ضد زره به یک منزل در منطقه آویویم برخورد کرده و آسیب‌هایی را به این مکان وارد کرده است، تلفات احتمالی این حمله موشکی طبق معمول مورد سانسور رسانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

همچنین صدای آژیر خطر در منطقه کرم بن زمر در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز به صدا در آمد.

دیشب نیز حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، با انبوهی از پهپادهای انتحاری، پایگاه «جبل نیریا» (مرکز فرماندهی گردان‌های گولانی) ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و تلفات قطعی به دشمن وارد کردند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر هشدار در شهرک‌های اشغالی در الجلیل غربی در شمال سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی حزب الله به صدا درآمده است.

همچنین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از این، از آتش سوزی در منطقه اشغالی میرون بر اثر حمله پهپادی حزب الله لبنان خبر دادند.