تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3740035
شناسه : 3740035
تاریخ :
مسکو: واشنگتن و بروکسل عواقبی غم‌انگیز برای جهان به‌بار می‌آورند اقتصاد ایران: سخنگوی دومای دولتی روسیه می‌گوید که سران آمریکا و اتحادیه اروپا با همدستی در عملیات‌های نظامی در اوکراین و ارسال سلاح به این کشور، عواقب غم‌انگیزی برای جهان به بار می‌آورند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ویاچسلاو ولودین، سخنگوی دومای دولتی روسیه با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا عملیات‌های نظامی در اوکراین را هماهنگ و به این کشور سلاح ارسال می‌کنند، تاکید کرد که آنها با این کار جهان را به سمت عواقب دلخراشی سوق می‌دهند.

ولودین دراین‌باره گفت: همزمان با اینکه واشنگتن و بروکسل عملیات نظامی در اوکراین را هماهنگ و امنیت روسیه را تهدید می‌کنند، نمایندگان پارلمان و شهروندان آمریکا و اتحادیه اروپا باید بدانند رهبران‌شان که عقل خود را از دست داده‌اند، ممکن است جهان را به سمت عواقبی غم‌انگیز سوق دهند.

قانونگذار ارشد روس با اشاره به بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی در آگوست ۱۹۴۵، تاکید کرد که آمریکا همچنان تنها کشوری است که از سلاح هسته‌ای استفاده کرده است.

وی افزود: روش‌های آمریکا با گذشت زمان تغییر نمی‌کند. آنها اوکراین را به پایگاهی برای جنگ علیه کشور ما بدل کرده‌اند و ناتو را علیه چین و ایران صلح‌طلب، به سمت آسیا گسترش داده‌اند.

ولودین اضافه کرد: با این حال، شرایط تغییر کرده است زیرا روسیه و چین با تملک قوای هسته‌ای، متجاوز را دور نگه داشته و ترسانده‌اند. علاوه بر این، به‌روزترین تسلیحات روسیه که اخیراً تولید شده است، نشان‌دهنده برتری چشمگیری مسکو بر واشنگتن است.