تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3740011
شناسه : 3740011
تاریخ :
ایران ایر:عربستان در پروازهای حج حداکثر ناهماهنگی را داشت اقتصاد ایران: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عربستان سعودی در حج امسال حداکثر ناهماهنگی را با ما داشت، گفت: حج ۱۴۰۳ حج ویژه و شبه معجزه بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شمس‌الدین فرزادی پور با بیان اینکه حج امسال یک حج ویژه و شبه معجزه بود، اظهار کرد:  عملیات حج در بهترین شکل خود طی سال جاری انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات پروازهای اربعین پروژه ای خاص است که تقریبا از 6 ماه قبل از اجرا کلید می خورد و 24 شرکت داخلی و خارجی در آن شرکت دارند، افزود: بیش از 85 درصد انتقال زائران اربعین از فرودگاه امام انجام می شود.

وی ادامه داد: سال قبل 400 هزار زائر برای نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت مسافر حمل‌ونقل هوایی داشتیم.

مدیرعامل ایران ایر با اشاره به انجام 1600 سورتی پرواز حج، یادآور شد: در عملیات حج حدود 87 هزار نفر  جابجا می کنیم و با احتساب پروازهای برگشت این عدد به حدود 190 هزار می رسد.

فرزادی پور با اشاره به اینکه از 21 نقطه ایستگاه کشور عملیات پروازهای حج به سرزمین وحی انتقال یافتند، گفت: امسال کشور میزبان حداکثر ناهماهنگی را در پروازهای حج با ما داشت.برای هر درخواست ساعت ها و روزها پیگیری می شد تا بتوانیم مجوز را دریافت کنیم. وقتی به موضوع فکر می کنیم می بینم که یک قدرت دیگر پشت کار بود تا عملیات حج انجام شود.

انتهای پیام/