تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3740009
شناسه : 3740009
تاریخ :
نخبگان موتور پیشرفت در نیروی هوایی ارتش هستند اقتصاد ایران: فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه موتور محرکه پیشرفت و توسعه در نیروی هوایی ارتش نخبگان هستند، گفت: گام‌های مهمی در زمینه ساخت، بهینه‌سازی و به‌روز نگهداشتن قطعات برداشته شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع متولیان پژوهش در دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: استفاده از نیروی نخبه جوان موجب ایجاد دیدگاه‌های تازه و طرز تفکر متفاوت در مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری شده و نتیجه این تفکر در سراسر این نیرو تسرّی یافته است.

وی با اشاره به رفع دغدغه‌های پژوهشگران با بیان اینکه برگزاری نشست‌های مستمر و رفع موانع و رسیدگی به مشکلات، نقش به‌سزایی در عملکرد و پیشرفت در کارها دارد، افزود: توجه بیش از پیش به فعالیت‌های پژوهشی از شاخصه‌های اصلی توسعه و پیشرفت در نیروی هوایی است که با جدیت در این نیرو در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه موتور محرکه پیشرفت و توسعه در نیروی هوایی ارتش نتیجه تفکر نخبگان است، گفت: متخصصان جوان نهاجا گام‌های مهمی را در زمینه ساخت، بهینه سازی و به‌روز نگهداشتن قطعات، تجهیزات و نیازمندی‌های فنی نیروی هوایی ارتش برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت محور کارکنان، عنصری اساسی در توسعه دانش شغلی است، بیان کرد: نیروی هوایی ارتش برای دست یابی و تحول در امور پژوهشی با جذب نخبگان جوان و توانمند به عنوان اعضای هیئت علمی جدید و با بهره‌گیری از تجربیات و آموزه‌های این اعضا، گام‌های موثری در دستیابی به علوم نوین برداشته است.