تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740002
شناسه : 3740002
تاریخ :
آسفالت ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان برنامه ریزی شده است اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: امسال آسفالت ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان به مساحت حدود ۶۰ هزار متر مربع با اعتبار۲۴ میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای، به اجرای طرح هادی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱.۳۲ میلیارد تومان برنامه ریزی شده که تا کنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و ۵ روستا نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری آسفالت ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان به مساحت حدود ۶۰ هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: از این تعداد تا کنون آسفالت ریزی ۵ روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: آسفالت ریزی روستاهایی همچون باغچه، کردی، اورجک، قلعه ارزه خوران، ساغرچی، کوسج سفلی، ینگجه انگوران، شیخلر که تا کنون از آسفالت بی بهره بوده و برخی از آنها راه دسترسی صعب العبور دارند از پروژه‌های امید بخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان است.