تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739963
شناسه : 3739963
تاریخ :
بوشهری ها نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود در پارکینگ‌ها اقدام کنند اقتصاد ایران: بوشهر- رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که خودرو یا موتورسیکلت‌های آن‌ها در پارکینگ‌های طرف قرارداد فراجا توقیف شده است، نسبت به ترخیص آن‌ها اقدام کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای جلوگیری از انباشت و فرسودگی و همچنین ورود ضرر و زیان به وسایل توقیفی در پارکینگ‌های سراسر استان بوشهر، مالکان و متصرفین جهت ترخیص و آزادی وسایل نقلیه توقیفی به دفاتر پلیس +۱۰، پلیس راهور و یا مرجع قضائی ذیربط مراجعه کنند.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۱ دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، در صورت خودداری مالک از مراجعه برای تعیین تکلیف وسیله نقلیه توقیفی به‌عنوان وسیله نقلیه رها شده قلمداد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر اضافه کرد: موتورسیکلت‌های توقیفی که حداقل به مدت شش ماه و در مورد سایر وسایل نقلیه یک سال از زمان امکان ترخیص در پارکینگ بوده و مالک برای ترخیص آن اقدام نکنند، در حکم رها شده تلقی و در موعد مقرر تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: به مالکان و متصرفین توصیه می‌شود جهت سیر مراحل ترخیص وسیله نقلیه توقیفی به موقع اقدام کنند تا از تقبل هزینه‌های اضافی برحذر باشند.