تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739924
شناسه : 3739924
تاریخ :
اختصاص ۲۱ میلیارد اعتبار به زیرساخت های گردشگری دماوند اقتصاد ایران: دماوند- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند از اختصاص ۲۱ میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرساخت های گردشگری در محور دماوند فیروزکوه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی افضلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از تخصیص اعتبار جهت احداث زیرساخت گردشگری، سرویس بهداشتی بین راهی، برای مسافران و گردشگران ورودی و عبوری شهرستان در محور دماوند فیروزکوه، ورودی شهر آبسرد خبر داد.

افضلی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار فوق از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران جهت اجرای زیرساخت مذکور در نظر گرفته شده که با مساعدت و پیگیری فرمانداری محترم شهرستان و شهرداری محترم آبسرد، اختصاص زمین در ورودی شهر آبسرد برای این مهم، به انجام رسیده و به زودی عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی دماوند بیان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان و واقع شدن در محور مواصلاتی شمال کشور و تردد بسیار بالای مسافران و گردشگران، به منظور رفاه حال مسافران ورودی و عبوری شهرستان، پیگیری‌های لازم جهت اجرایی شدن این موضوع صورت گرفته است که انشاالله در هفته دولت مراسم کلنگ زنی آن صورت خواهد گرفت.