تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3739897
شناسه : 3739897
تاریخ :
ادعای آکسیوس: کاخ سفید انتظار دو موج حمله علیه اسرائیل را دارد اقتصاد ایران: تارنمای خبری آکسیوس مدعی شد که نهادهای اطلاعاتی این کشور انتظار دو موج حمله علیه اسرائیل را دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، تارنمای خبری آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی مدعی است که مقامات این کشور انتظار دارند که حملات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در دو موج صورت گیرد.

آکسیوس مدعی است که به گفته منابع آگاه به محتوای جلسه جو بایدن و کامالا هریس، رئیس جمهور آمریکا و معاون وی با تیم امنیت ملی کاخ سفید، منابع اطلاعاتی گزارش داده‌اند که یک موج حملات از جانب ایران و موج دیگر از جانب حزب‌الله لبنان صورت خواهد گرفت.

براساس ادعای آکسیوس، «یکی از مقامات آمریکایی گفته است که اطلاعات حاکی از آن است ایران و حزب‌الله همچنان در حال کار روی پاسخ به ترور هنیه هستند»!

به‌دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از عملیات طوفان الاقصی حماس علیه صهیونیست‌ها در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، شرایط خاورمیانه به شدت پرتنش شده و این تنش‌ها پس از ترور شهید هنیه در تهران و همچنین فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت به دست تل‌آویو، تشدید شده است. تهران و حزب‌الله هشدار داده‌اند که این ترورها را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و مجازاتی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی است.