تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739886
شناسه : 3739886
تاریخ :
مشکلات «محور دیباج به چشمه علی» بررسی شد/ جلوگیری از بروز تصادفات اقتصاد ایران: دامغان- اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان سمنان مشکلات محور دیباج به چشمه علی و دامغان را بررسی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از تصادف خونین هفته جاری که به جان باختن سه نفر انجامید صبح امروز سه شنبه اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان سمنان مشکلات محور دیباج به چشمه علی و دامغان را بررسی کردند.

مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان سمنان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این بازدید بعد از آن انجام شد که شاهد بروز تصادف سنگین بین دو خودروی سواری و جان باختن سه نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر در کیلومتر پنج محور کلاته رودبار به سمت دامغان بودیم.

احسان منصور کیایی با بیان اینکه در این بازدید بر تسریع در تکمیل باند دوم محور که با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست تاکید شد، بیان کرد: مشکلات محور نیز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و رئیس پلیس راه استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز از جمله موضوعاتی بود که درباره این محور بیان شد، افزود: نصب دوربین کنترل سرعت و نیز استقرار تابلوها و علائم هشدار دهنده و خط‌کشی محور از دیگر مصوبات این سفر بود.

به گزارش مهر، مهدی کلامی مقدم دادستان دامغان روز گذشته از ورود دستگاه قضائی به ترک فعل‌های احتمالی در این محور خبر داده بود و حالا اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان سمنان مشکلات محور دیباج به چشمه علی و دامغان را بررسی کردند.