تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739884
شناسه : 3739884
تاریخ :
رزمندگان حماس به شعار ما می‌توانیم عمل کردند اقتصاد ایران: بیرجند_ استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: رزمندگان حماس با ایجاد تونل‌های زیر زمینی به شعار ما می‌توانیم به خوبی عمل کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ماندگاری شامگاه دوشنبه در مجلس عزای حسینی که در حسینیه جماران بیرجند با حضور استاندار و معاونان وی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، گفت: مجالس عزای حسینی مدرسه و دانشگاه‌هایی است که باید با حضور در آنها درمان شویم.

به گفته وی امید و نا امیدی مهم‌ترین عنصر در افراد جامعه است و ناامیدی در انسان مسلمان نباید وجود داشته باشد زیرا در مکتب اسلام شکست و ناامیدی وجود ندارد.

ماندگاری خاطرنشان کرد: امام راحل در دوران دفاع مقدس هیچ گاه از کلمه نا امیدی استفاده نکردند و امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر شعار ما "می‌توانیم" تاکید داشته‌اند و رزمندگان حماس هم در نزدیکی اسرائیل تونل‌های ۵۰۰ کیلومتری را زیر زمین در سه طبقه ایجاد کردند و با انجام این کار ما می‌توانیم را محقق کردند.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ با دشمن، ضعف مدیریت بعضی از مسئولان و سبک اشتباه زندگی ما است.

به گفته وی خداوند در حد توان هر کس از او تکلیف خواسته است و اگر همه مردم به وظیفه خود در خصوص رشوه خواری‌ها، فساد و … به خوبی عمل کند، دیگر در جامعه شاهد انجام آنها نخواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) یک نفره به وظیفه خود عمل کردند، افزود: هر یک از افراد جامعه باید در حد توان خود تلاش کنند.

شایان ذکر است که در ادامه مجلس عزای حسینی یکی از مداحان اهل بیت (ع) مداحی کرد و حاضران با سر دادن شعار الموت لاسرائیل خواستار انتقام از اسرائیل برای شهادت اسماعیل هنیه و شهدای فلسطین شدند.