تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3739877
شناسه : 3739877
تاریخ :
تولید سامانه پلاک‌خوان خودرو با قابلیت خوانش پلاک کشورهای مختلف اقتصاد ایران: عصر خودرو- متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید پلاک خوان چندملیتی با قابلیت خوانش پلاک‌ خودروهای کشورهای همسایه و اتحادیه اروپا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمد اکبری‌نسب، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آنها اظهار کرد: پلاک خوان چند ملیتی، ابزاری قدرتمند برای رصد و پایش ناوگان داخلی و خارجی است و در حوزه بنادر و ورودی مرزها کاربرد دارد. این محصول همچنین برای پایانه‌های مرزی و پارکینگ‌های هوشمند و هوشمندسازی بنادر نیز قابل استفاده است.

وی در توضیح برخی از ویژگی‌های بارز پلاک خوان چند ملیتی، گفت: این پلاک خوان قادر است پلاک خودروها را با سرعت و دقتی بسیار بالا شناسایی کند. پلاک خوان چند ملیتی در شرایط نوری مختلف، حتی در شب، به طور دقیق عمل می‌کند. این محصول قادر به شناسایی پلاک خودروهای ایرانی و خارجی است. قابلیت نصب و راه‌اندازی آسان و رابط کاربری آسان و کاربرپسند از ویژگی‌های این سیستم است.

اکبری‌نسب با بیان این که این محصول  به گونه‌ای طراحی شده که به سادگی بر روی انواع گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و حساسیت کم نسبت به لرزش و زاویه دوربین قابل نصب است، خاطرنشان کرد: پلاک خوان چندملیتی ما می‌تواند تحولی در زمینه تشخیص پلاک خودرو ایجاد کند. این محصول می‌تواند به کاهش ترافیک، افزایش امنیت و مدیریت بهینه‌تر ناوگان حمل و نقل کمک کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه، گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم 5 نفر مشغول به کار هستند، ولی غیرمستقیم با توجه به اینکه با چند شرکت بزرگ کار می‌کنیم، حدود 300 نفر با ما همکاری می‌کنند.