تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739858
شناسه : 3739858
تاریخ :
همایش فعالان قرآنی و مبلغان ویژه اربعین برگزار می‌شود اقتصاد ایران: بیرجند-رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همایش فعالان قرآنی و مبلغان ویژه اربعین همراه با کارگاه آموزشی جذاب پرده خوانی قرآنی سفیر آیه‌ها برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسن سلمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همایش مبلغان، مبلغات و فعالان قرآن اربعین در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این همایش همراه با کارگاه آموزشی جذاب پرده خوانی قرآنی سفیر آیه‌ها برگزار می‌شود.

سلمانی با اشاره به اینکه زمان برگزاری همایش روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی است، بیان کرد: دبیرخانه مردمی نهضت زندگی با آیه‌ها برای افزایش آگاهی‌های مبلغات و استفاده از یک روش نوین برای معرفی حرکت قرآنی اباعبدالله این کارگاه آموزشی و پرده خوانی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: پرده خوانی سفیر آیه‌ها یک روش چند رسانه‌ای و مبتکرانه برای تبیینِ ساده، جذّاب، مختصر و البته عمیقِ حرکت قرآنی امام‌حسین (علیه‌السلام) است که صرفاً در مدّت زمان حدود ۲۵ دقیقه قابلیت اجرا دارد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در این پرده خوانی، راوی به کمک محتوایِ تصویری آماده شده، برای مخاطبان پنج بزنگاه مهمّی که اَباعبدالله الحسین (ع) در قیام خود به قرآن إستناد کردند را تبیین می‌کند و در نهایت با روضه‌ای مختصر پرده‌خوانی به پایان می‌رسد.

سلمانی افزود: ثبت نام برای شرکت در این کارگاه از طریق لینک https://darolghuran.ir/x/f192 میسر است.