تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3739853
شناسه : 3739853
تاریخ :
رسانه‌های عبری:ارتش اسرائیل فرسوده شده وتوان یک جنگ دیگر را ندارد اقتصاد ایران: بررسی ابعاد واکنش نظامی محور مقاومت به ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی محور گزارش‌های رسانه‌های عبری زبان به شمار می‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی فرسوده شده و اوضاع برای ورود به یک جنگ دیگر در مناطق شمالی خوب نیست.

این رسانه‌ها در خصوص واکنش حزب الله لبنان و ایران به ترورهای اخیر گزارش دادند: قطعاً این حمله هماهنگ شده خواهد بود اما هنوز معلوم نیست در یک زمان صورت می‌گیرد یا خیر؟

پیشتر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تل آویو با آمریکا و کشورهای غربی تماس برقرار کرده تا از مشارکت آنها در پاسخ به حملات محور مقاومت مطمئن شود.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز از آماده باش یگان‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سراسر اراضی اشغالی به ویژه مناطق شمالی خبر داد.

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل در گزارشی به نقل از سند منتشرشده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی که در اختیار مسئولان مناطق شمالی قرار گرفته نوشت: در صورت جنگ با حزب الله لبنان جریان برق به مدت سه روز در برخی مناطق قطع می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: علاوه بر قطع برق، شاهد قطع آب به مدت چند روز و همچنین قطع خطوط ارتباطی خواهیم بود.