تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739839
شناسه : 3739839
تاریخ :
برنامه بازدیدهای هفتگی قضات از ندامتگاه‌های کردستان تدوین شد اقتصاد ایران: سنندج_رییس کل دادگستری کردستان گفت: برای کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی وضعیت زندانیان، برنامه بازدیدهای هفتگی قضات از ندامتگاه‌های استان تدوین شده و به صورت مستمر در حال اجراست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی صبح سه شنبه در بازدید از ندامتگاه قروه که به منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی زندانیان و در راستای سیاست‌های کلان و برنامه عملیاتی قوه قضائیه انجام شد، ضمن بررسی وضعیت زندان شهرستان قروه با بیش از ۸۵ نفر از زندانیان این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار کرد و ضمن بررسی درخواست‌های آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه و مصوبات کمیته کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی به وضعیت زندانیان استان، برنامه بازدیدهای هفتگی قضات از ندامتگاه‌های استان تدوین شده و به صورت مستمر در حوزه‌های قضائی استان در حال اجراست.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه حضور در ندامتگاه قروه، از کارگاه‌های تولیدی واقع در این مجموعه بازدید به‌عمل آورد و با مددجویان شاغل در این کارگاه‌ها گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام حسینی در جریان این بازدید، میزان رضایت مددجویان از درآمدهای حاصل از اشتغال در ندامتگاه را مورد بررسی و پرسش قرار داد که مددجویان با اشاره به یادگیری مشاغل و استفاده از فرصت ایجاد شده در شرایط زندان، دریافت دستمزد را بر اساس میزان تحویل کارهای انجام شده، مطلوب توصیف کردند.