تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739830
شناسه : 3739830
تاریخ :
هلال احمر کردستان آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است اقتصاد ایران: سنندج_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هلال احمر کردستان آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز پیاده روی اربعین، جمعیت هلال احمر کردستان آماده امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان و زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های امداد و نجات هلال احمر استان در هفته اخیر افزود: نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان به ۱۰ مصدوم طی هفت روز گذشته امدادرسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد در قالب هشت حادثه مصدوم شدند که در این حوادث علاوه بر کمک به مصدومان یاد شده، به ۱۲ نفر حادثه دیده نیز کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: ۴ مصدوم با آمبولانس‌های هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال و یک نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند و همچنین ۲ مورد توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر رهاسازی صورت گرفته است.

جلالی افزود: در این مدت، ۲۳ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۸ تیم امدادی، برای ارائه خدمات به هموطنان مشارکت داشته و ۸ مورد ناوگان ترابری در عملیات حضور داشته است.