تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739814
شناسه : 3739814
تاریخ :
عطایی: خودمان شانس قهرمان شدن را از تیم‌های ایرانی می‌گیریم اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: ما میزبانی را می‌گیریم ولی شانس قهرمان شدن را هم از تیم‌های ایرانی می‌گیریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

بهروز عطایی در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیم فولاد سیرجان پیش از شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: فولاد در سال گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیده و باشگاهی با برنامه است. این تیم مدیرانی کارآمد دارد که سال‌هاست والیبال را در سیرجان زنده نگه داشته‌اند.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: نگرش مدیران تیم و من به عنوان سرمربی این است که دنبال هیاهو و نمایش نباشیم و کارمان را به درستی انجام دهیم. ترجیح می‌دهیم کارنامه ما نشان‌دهنده عملکرد ما باشد و هر اتفاقی در زمان مناسب خود بیفتد.

عطایی گفت: تمرین‌ها ما از 30 تیر آغاز شده است. قبل از آن هم، بازیکنان طبق برنامه، خود را آماده نگه داشتند تا در شرایط قابل قبول وارد اردو شوند. بعد از 2 هفته در شرایط طبیعی هستیم و کارمان را پیش می‌بریم. برای بازی تدارکاتی، برنامه‌هایی داریم تا به بهترین شکل آماده شویم.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد تغییر زمان مسابقات از اردیبهشت به شهریور اضافه کرد: تیم فولاد و شهداب (میزبان) از تغییر زمان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا متضرر شدند. نماینده ژاپن در حالی وارد ایران می‌شود که نیمیر عبدالعزیز را در اختیار دارد و سایر تیم‌ها هم بازیکنان خارجی قابل قبولی دارند ولی تغییر زمان مسابقات باعث شد تا بازیکنان آماده خود را از دست بدهیم و حتی بازیکنان سال قبل را در اختیار نداشته باشیم. همچنین شانس جذب بازیکن کمکی را نیز از دست دادیم.

بهروز عطایی تصریح کرد:‌ ما میزبانی را می‌گیریم ولی شانس قهرمان شدن را هم از تیم‌های ایرانی می‌گیریم. به این موضوعات اهمیت داده نشد و از طرف فدراسیون مورد مشورت قرار نگرفتیم. اگر تیم‌های ایرانی در این مسابقات قهرمان نشوند، باز هم سرخوردگی‌های والیبال ادامه پیدا می‌کند. مشورت برای تغییر زمان مسابقات، حق باشگاه فولاد و شهداب بود. والیبال ایران بعد از المپیک 2020 موفقیتی نداشته و گرفتن میزبانی برای این است که شانس قهرمانی تیم‌مان را بالا ببریم.

او در مورد تغیرات تیمش افزود: محمد وادی و محمد فلاح به تیم طبیعت ملحق شدند؛ هر دو قطر پاسور ما، امین علوی و عارف مرادی از ما جدا شدند. اسماعیل مسافر، علی رمضانی و محمد ولی‌زاده را جذب کردیم. امیرحسین اسفندیار به عنوان بازیکن کمکی در کنار ماست و ممکن است بازیکن دیگری هم به خدمت بگیریم. ترجیح من این است که با جای بازیکن گران‌قیمت خارجی از بازیکنان کارآمد داخلی استفاده کنیم.

انتهای پیام/