تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739796
شناسه : 3739796
تاریخ :
جنجال بر سر نام حریف پرسپولیس در ترکیه! اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس در واکنش به بی‌خبری تیم ترکیه‌ای از بازی دوستانه با سرخپوشان بیانیه‌ای صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم باشگاه پرسپولیس شب گذشته اعلام کرد در دیداری تدارکاتی در اردوی ترکیه به مصاف تیم «بیکوز اسپور» از تیم‌های دسته دوم کشور ترکیه رفته و با نتیجه 5 بر  2 پیروز شده است.

پس از این ماجرا باشگاه ترکیه‌ای بیکوز اسپور بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که دیداری دوستانه با پرسپولیس نداشته است و این موضوع را تکذیب کرد. در ادامه باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون حریف تدارکاتی پرسپولیس، به اطلاع رسانه‌ها و هواداران عزیز می‌رساند که هماهنگ کننده کمپ تمرینی پرسپولیس در ترکیه، مسئول برگزاری بازی‌های تدارکاتی بوده و بر اساس اطلاعاتی که مسئول برگزاری کمپ داده بود، حریف تدارکاتی روز دوشنبه پرسپولیس تیمی به نام بیکوز اسپور بود که به تازگی به لیگ دسته دوی ترکیه صعود کرده اما متاسفانه این فرد هیچ توضیحی بابت این ناهماهنگی به باشگاه نداده است.

طبق توافقات انجام شده با باشگاه قرار بوده بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در این اردو، از بین تیم‌های گل‌گهر ایران، پندیک اسپور، عمرانیه اسپور، زکریا اسپور (ترکیه)، الاخدود و الخلود (عربستان) و الاهلی بحرین باشد اما ناهماهنگی از سوی مسئول برگزاری اردو و عدم اطلاع راجع به تغییر تیم حریف سبب به وجود آمدن این اشتباه شده است. حریف تدارکاتی پرسپولیس تیم جی‌کی آکادمی بوده که پیش از این با یکی از تیم‌های ایرانی نیز دیدار دوستانه برگزار کرده بود.

از اشتباه پیش آمده متاسفیم و حق قانونی باشگاه در این زمینه را به جدیت پیگیری می‌کنیم.»

انتهای پیام/