تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3739793
شناسه : 3739793
تاریخ :
گاریدو، شیفته این دو بازیکن پرسپولیس شد اقتصاد ایران: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از تلاش‌های دو بازیکن در تمرینات تیمش ابراز رضایت کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از تلاش‌های وحید امیری و فرشاد فرجی در تمرینات تیمش ابراز رضایت کرده و ایننشان می‌دهد به این دو بازیکن علاقه‌مند شده است.

در این میان فرجی از نظر فنی عملکرد خوبی در تمرینات تیمش داشته تا جایی که در بازی دوستانه با الاهلی هم او در کنار محمدحسن کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی قرار گرفت. هیچ بعید نیست که گاریدو بخواهد در برخی بازی‌ها تیمش را سه دفاع به میدان بفرستد و در این سیستم فرجی را در ترکیب اصلی قرار دهد. باید دید این مدافع می‌تواند اعتماد گاریدو را به خودش بیشتر کند یا اینکه خیلی زود جایگاهش را از دست خواهد داد. اما بازیکن دیگری که ‌انگیزه و تلاشش توجه گاریدو را جلب کرده امیری است. او با وجود اینکه از نظر سنی از همه همبازیانش بزرگ‌تر است در تمرینات زودتر از همه حاضر شده و دیرتر هم زمین را ترک می‌کند و برخلاف برخی از همبازیان پر‌ادعایش بابت فشار بالای تمرینات کوچک‌ترین اعتراضی نمی‌کند.

این مساله باعث شده که گاریدو از رفتارهای حرفه‌ای امیری خوشش بیاید و در تمرینات توجه ویژه‌ای به او کند. ناگفته نماند سرمربی اسپانیایی به‌شدت به نظم و انضباط شاگردانش و رفتارهای آنها در تمرینات دقت دارد و خیلی برایش مهم است که بازیکنان، با‌انگیزه و تلاش بالا خواسته‌های تاکتیکی‌اش را برآورده سازند. همچنین گاریدو ارتباط خیلی خوبی هم با ایوب المعلود دارد و به او هم توجه زیادی می‌کند.