تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739781
شناسه : 3739781
تاریخ :
هم افزایی قوه قضاییه و مجلس سبب کاهش مشکلات مردم می شود اقتصاد ایران: ساری- معاون اول قوه قضاییه هم افزایی این قوه و مجلس را در کاهش مشکلات مردم موثر دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی دوشنبه شب در اولین جلسه مشترک اعضای مجمع نمایندگان مازندران با معاون اول قوه قضائیه و مسئولان عالی قضائی کشور با تاکید بر لزوم تعامل دستگاه قضائی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: هم افزایی بیشتر دستگاه قضائی و قوه مقننه در روند کاهش مشکلات مردم نقش بسزایی خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به تلاش دستگاه قضا در راستای کاهش مشکلات مردم بویژه تأمین نیازهای قضائی و حقوقی، بر ضرورت بسترسازی برای حل چالش‌های قانونی دراین عرصه تاکید کرد.

در این جلسه هریک ازنمایندگان مردم مازندران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تجلیل از ابتکار عمل قوه قضائیه در تعامل با نمایندگان خانه ملت خواستار تداوم برگزاری این نشست‌های تعاملی شدند.

همچنین در این جلسه برخی مشکلات قضائی مبتلا به مردم استان در زمینه اراضی اوقافی، سند دار کردن اراضی روستاهاو مشکلات روستاییان در رابطه با منابع طبیعی مطرح و تصمیمات لازم در راستای حل این مشکلات اتخاد شد.

در پایان این جلسه مقرر شد جلسات دوره‌ای مجمع نمایندگان مازندران با مسئولان دادگستری استان برای تسریع در رفع مشکلات مردم و نیازهای حوزه‌های قضائی برگزار شود.