تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739770
شناسه : 3739770
تاریخ :
سپاهان- شباب الاهلی؛ اولین گام برای رسیدن به لیگ نخبگان اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپاهان برای راهیابی به لیگ نخبگان آسیا در گام اول حریفی از امارات را پیش‌رو دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات در چارچوب دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:45 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه نقش جهان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. برنده این مسابقه باید 23 مرداد ماه در مرحله دوم به مصاف الغرافه قطر برود تا تکلیف تیم صعود کننده به لیگ نخبگان آسیا مشخص شود.

سپاهانی‌ها بعد از پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر میانگین سنی خود را کاهش دادند. آنها 7 بازیکن جدید به نام‌های مهدی لیموچی، محمدامین حزباوی، صالح حردانی، حسین گودرزی، وحدت هنانوف و محمدمهدی محبی را جذب کردند. در سوی دیگر محمدجواد حسین‌نژاد بازیکن جوان سپاهان از این تیم جدا شده است.

  سپاهانی‌ها برای آماده‌سازی از روز  28 تیر ماه در کمپ تمرینی ارزروم ترکیه، اردو برگزار کردند. جریان این دیدار اردو 4 دیدار تدارکاتی در برنامه آنها قرار گرفت که 2 تساوی، یک پیروزی و یک دیدار ناتمام در برنامه‌شان جای گرفت.

در مسابقه امشب سیاوش یزدانی، هادی محمدی و محمد دانشگر غایب هستند و این موضوع می‌تواند به دغدغه‌ای برای مورایس تبدیل شود.

شباب الاهلی در فصل جدید پائولو سوزا پرتغالی را به عنوان سرمربی جدید جذب کرده است. یک روز بعد تمرینات تیم اماراتی در دبی شروع شد. آنها برای آماده‌سازی بهتر و فرار از گرمای امارات به در اتریش اردو برگزار و عمر کیتا اهل گینه، گاستون آلوارز آرژانتینی، سردار آزمون و سعید عزت اللهی را جذب کردند.

سردار آزمون که سابقه عضویت در سپاهان را دارد بعد از 13 سال به اصفهان بازگشته و در لباس رقیب مقابل طلایی‌پوشان صف آرایی می‌کنند.

سرمربی پرتغالی شباب الاهلی برای اینکه دیدار با تیم ایرانی را شبیه‌سازی کند یک مسابقه دوستانه با فولاد هم پشت درهای بسته برگزار کرد. آنها با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و یک پنالتی هم از دست دادند.

شباب الاهلی پیش از این 9 بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و بهترین عملکردش کسب عنوان نایب‌قهرمانی در سال 2015 بود.

قضاوت مسابقه سپاهان- شباب الاهلی بر عهده تیم داوری کره‌ای است. کیم جونگ هیوک به عنوان داور اصلی و پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل و کیم ووسونگ او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد.

سپاهان برای برتری در مسابقه امشب گام به میدان می‌گذارد و امیدوار است با عبور از سد تیم اماراتی راهی مرحله بعد شود.

انتهای پیام/