تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739660
شناسه : 3739660
تاریخ :
برخورد قاطع با گران‌فروشی سیمان اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برخورد جدی و قاطع با گران‌فروشان سیمان در سطح عرضه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از بازار مصالح ساختمانی در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به افزایش خودسرانه قیمت سیمان در روزهای گذشته به دلایل مختلف، تعزیرات حکومتی به این موضوع ورود پیدا کرده تا اجازه نابسامانی در عرضه سیمان و افزایش قیمت آن را ندهد.

وی از تداوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از بازار مصالح ساختمانی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: بازار مصالح ساختمانی اردبیل زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از بنگاه‌های فروش آهن و مصالح ساختمانی سطح شهر اردبیل بازدید شد تا جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

رحیمی‌آذر افزود: در این بازرسی از تعدادی واحد صنفی بازدید و وضعیت مصالح موجود و عرضه آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۱۰ بازرسی انجام شده در روزهای اخیر از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مصالح ساختمانی چهار فقره پرونده با محوریت درج نکردن قیمت و صادر نشدن فاکتور خرید تشکیل و احکام لازم نیز برای متخلفان صادر شد.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: همه روزه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به صورت مرتب همراه با مسئولان اصناف و بازاریان انجام شده و در صورت احراز تخلف طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تهیه و عرضه سیمان با توجه به فعالیت کارخانه سیمان اردبیل در استان شرایط مناسبی دارد و کمبودها نیز در روزهای اخیر جبران شده و به هیچ وجه افزایش خودسرانه قیمت قابل قبول نخواهد بود.