تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739634
شناسه : 3739634
تاریخ :
مداحان باید در اشعار و ذکر مصیبت‌ها مسائل جامعه را روشنگری کنند اقتصاد ایران: ساوه -معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مداحان باید در اشعار و ذکر مصیبت های خود به بیان مسائل روز پرداخته و روشنگری کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهزاد محمدی عصر دوشنبه در همایش بزرگ تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است چرا که در تقابل حق و باطل قرار داریم از این رو در عصر کنونی، خداوند از منظر پست، مقام و فرزند، ما را مورد آزمون قرار داده است و باید نسبت به این مسأله هوشیار باشیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: همگان محبان اهل بیت (ع) هستیم از این رو سکوت در برابر ظلم به منزله مشارکت در قتل است.

حجت الاسلام محمدی گفت: این مهم مطرح می‌شود هیأت‌های مذهبی، جای سیاست نیست اما یکی از وظایف هیأت‌ها، علاوه بر تلاش در برافراشته شدن علم اهل بیت (ع) و روشنگری وقایع روز جامعه است.

حجت الاسلام محمدی گفت: مداحان باید توطئه‌هایی که بر علیه اسلام، تشیع و قرآن کریم می‌شود را شناسایی کنند.

وی افزود: مقاومت مردم یمن و غزه زیر آتش آل سعود همان شعار امام حسین (ع) در پذیرش مرگ با عزت است بنابراین ما ملت امام حسین (ع) هستیم و نمی‌توانیم نسبت به مظلومیت غزه و یمن و سایر امت‌های اسلامی بی توجه باشیم.

وی با بیان اینکه مداحان باید در اشعار، اذکار و ذکر مصیبت‌های خود به بیان مسائل روز پرداخته و روشنگری کنند، افزود: به برکت ولایت فقیه، ایران اسلامی با اقتدار مسیر خود را ادامه می‌دهد و اسرائیل لحظه‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند.