تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739633
شناسه : 3739633
تاریخ :
تابلوهای اطلاع‌رسانی پارکینگ‌های حرم مطهر به زودی فعال می‌شوند اقتصاد ایران: مشهد- معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت: به زودی فرایند هوشمندسازی تابلوهای اطلاع‌رسانی پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی که در مسیرهای منتهی به حرم نصب شده است فعال خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شبان با حضور در سامانه ملی پاسخگویی آستان قدس رضوی از طریق تلفن ملی ۱۳۸ در پاسخ به سوال یکی از مخاطبین در خصوص پارک خودروها در پارکینگ‌های حرم مطهر، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ جای پارک در حرم مطهر رضوی وجود دارد که با فعال شدن سامانه‌ای در این پارکینگ‌ها متقاضیان می‌توانند قبل از عزیمت به آن از خالی یا پر بودن فضای پارکینگ مطلع شوند.

وی تصریح کرد: در صورت ظرفیت داشتن پارکینگ‌ها، زائرین و مجاورین برای پارک خودروی خود می‌توانند از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به یکی از این پارکینگ‌ها مراجعه کنند.

وی در پاسخ به مخاطب دیگری در خصوص وضعیت سایبان‌ها در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی بیان کرد: سعی کردیم تعداد سایبان‌ها را در بیشتر صحن‌های حرم مطهر رضوی افزایش دهیم، برخی از سایبان‌ها به صورت ثابت در صحن‌ها قرار گرفته و برخی نیز در طول ۲۴ ساعت باز و بسته می‌شوند.

شبان تصریح کرد: در سایبان‌های غیرثابت سنسوری قرار گرفته که براساس تابش نور خورشید باز و بسته می‌شود.