تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3739632
شناسه : 3739632
تاریخ :
افرادی در دولت انتخاب شوند که تجربه‌های تلخ را مجدداً تجربه‌نکنیم اقتصاد ایران: نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تجربه‌های تلخ یا شیرین گذشته باید فردی معرفی‌شود که تجربه‌های تلخ را مجدداً تجربه‌ نکنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر گفت: سفره‌مردم باید گسترده‌تر شود و مردم بتوانند به معیشت خودشان به راحتی برسند و دغدغه نداشته‌باشند که البته ملزوماتی دارد و یکی از آن‌ها این است که در معرفی وزیر امورخارجه و سایر وزرای‌داخلی دقت بیشتری شود.

وی افزود: با تجربه‌های تلخ یا شیرین گذشته باید فردی معرفی‌شود که تجربه‌های تلخ را مجدداً تجربه‌نکنیم، بلکه باید وزرا با روحیه و پیشنهادات جدید بتوانند آورده‌ای مازاد بر آورده‌های قبلی داشته‌باشد.

وی در ادامه گفت: وزیر خارجه حتماً به دور از تلخی‌های گذشته باید بتواند هم روابط بین‌المللی را ساماندهی‌کند و هم معیشت و تحریم را دور بزند. باید برای وزرای داخلی از ظرفیت‌های داخلی با روحیه‌جهادی استفاده بشود تا بتوان خواسته‌های مردم را در امر مسکن، اشتغال و مسائل‌دیگر حل‌کرد.

ذاکر گفت: دولت جدید باید امید و امیدواری را برای مردم ایجاد کند و این دولت باید محکوم به موفقیت باشد و این موفقیت صورت‌نمی‌گیرد مگر این‌که تعامل نمایندگان با دولت آقای پزشکیان انجام‌شود.

ذاکر در پایان افزود: دولت‌چهاردهم هم باید دولت‌فعلی خودش باشد یعنی از دولت‌های دیگر استفاده‌نشود؛ فقط از تجربیات خوب آن‌ها استفاده شود.