تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739611
شناسه : 3739611
تاریخ :
سرعت احداث پل شهید رئیسی در اردبیل تحسین‌برانگیز است اقتصاد ایران: اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: روند احداث پل شهید آیت‌الله رئیسی در اردبیل قابل تحسین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه دوشنبه در بازدید از روند احداث پل شهید آیت‌الله رئیسی در اردبیل، اظهار کرد: این پل در مدت ۱۴ ماه به پیشرفت ۹۲ درصد رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا آخر تابستان آماده بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: شهرداری در اجرای این پل با سرعت عمل مثال‌زدنی شایسته و موفق عمل کرده و این پروژه جز پروژه‌های استثنایی عمران شهری در کشور است که از شرایط مناسب اجرایی برخوردار بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تقاطع شهید آیت‌الله رئیسی در شهر اردبیل نه تنها گره از ترافیک شهری باز می‌کند بلکه یک پل ارزشمند است که زمینه‌ساز رضایتمندی مناسب و مطلوب مسافران و گردشگران خواهد شد.

آیت‌الله عاملی از اقدام شهرداری اردبیل برای تملک باغ شریعت قدردانی کرد و افزود: این کار شبه محال در سال گذشته انجام شد و امیدواریم به سرعت تبدیل به باغ مفاخر با طراحی مناسب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم زمین پادگان ارتش اردبیل نیز با انتقال این مجموعه تبدیل به فضای سبز ارزشمند برای هم استانی‌ها، میهمانان و گردشگران شده تا بخشی از کمبود فضای سبز در اردبیل رفع شود.

امام جمعه اردبیل به شرایط مناسب منطقه گردشگری شورگل اشاره کرد و ادامه داد: شورگل با طراحی مناسب می‌تواند به شورابیل دوم تبدیل شده و زمینه جذب و جلب گردشگران و مسافران را با کیفیت آب و هوایی مناسب و موقعیت بی‌نظیر فراهم کند.

شهردار اردبیل نیز در این بازدید اضافه کرد: در مدت ۱۴ ماه پل شهید آیت‌الله رئیسی پیشرفت مناسبی را داشته و ما زیر ۱۸ ماه این پل را آماده افتتاح خواهیم کرد.

محمود صفری بیان کرد: در حال توسعه فضای سبز، نصب سیستم روشنایی و آسفالت مسیر هستیم تا در پایان تابستان بتوانیم این پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.