تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739609
شناسه : 3739609
تاریخ :
سبک زندگی را بر مدار قرآن قرار دهیم اقتصاد ایران: ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) گفت:سبک زندگی را بر مدار قرآن قرار دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اظهار کرد: قرآن مساله مهم و یادگار پیغمبر (ص) است و به فرموده ایشان قرآن و اهل بیت (ع) از هم جدا نمی‌شوند و اگر به هر دو تمسک کنید هیچ‌گاه گمراه نمی‌شوید.

وی افزود: در طول تاریخ کسانی که گمراه شدند قطعاً به قرآن و اهل بیت (ع) با هم تمسک نکردند، مشکل از خودمان است و راه روشن، خود این ایام نشان از این دارد که تاریخ استفاده لازم از این دو یادگار را نکرده، وجود محرم، عاشورا و … نشان از عدم استفاده دارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: وجود نازنین پیامبر بزرگوار حضرت محمد (ص) فرمودند، آنگاه که فتنه‌ها به شما روی آورده باید به قرآن مراجعه کنید و امروز هم فتنه تفرقه بر اساس زبان، نژاد، مذهب، جنسیت و فتنه آشوب‌ها، ترویج بی‌دینی، بی‌حجابی و ابتذال وجود دارد، اصلاً فرهنگ غرب یعنی زندگی منهای دین خودش بزرگترین فتنه است و در این شرایط باید به قرآن مراجعه کرده و تفسیر آن را از اهل بیت (ع) بشنویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: باز هم پیامبر بزرگوار (ص) فرمودند که سهم و بهره از عبادت را به چشم‌های خودتان بدهید و بهره چشم از عبادت نگاه به قرآن و تدبر و تفکر از عجائب قرآن مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: اهل قرآن اهل‌الله هستند و امیدوارم که همیشه اهل قرآن با همان وضعیت و سبک زندگی خودتان بمانید، خودتان را از شر شیطان به خدا پناه بدهید.